En märklig kväll

Den började med att pappi under middagen frågade mig om jag ville komma till månsbyn och hämta släpet och sedan till majan:) Självklart svarade jag ja ett utmärkt tillfälle för att fota.

Så jag skynndade mig på en promenix efter maten och sen bar vi i väg efter vi hade hämtat släppet for vil till majan som inte var hemma, på vägen till majan såg jag en järpe men den han jag inte fota då frågade jag pappi om vi kunnde ta samma väg hem och det kunnde vi.

På vägen hem såg jag  en älg som inte ville vara med på bild och sedan en ren och när pappi och jag  snabbt skulle stanna och ja hoppade ut ur bilen för att fota den kännde jag en lukt då märkte vi att vi hade fått punka.

Det var första gången i mitt och pappis liv, vi hjälpdes åt att sätta på ett nytt däck som var väldigt epigt och vi var tvugna att köra saaaakkkktttaaaaaa hem.


Väl hemma på nyborgs sträckan var jag besviken över att inte ha fått med några bra djur på bild då den plödsligt satt dära en jätte ugga, jag och hilda har försökt att få med en uggla på bild i veckor och jag lyckades ÄNTLIGEN!

image94image95
image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0